Permiterea consumatorilor să asculte albume muzicale în concert este o nouă tendință în industria muzicală. Tehnologia îi ajută pe artiști și artiști să-și găsească succesul, permițându-le să-și promoveze munca la scară globală.

Ascultă-mi albumul: cu acest serviciu special, fanii iTunes se pot bucura de album live din mers, cu până la 90% din conținutul albumului. Compania care oferă acest serviciu garantează că ascultătorii lor nu vor auzi niciodată un cântec sau un artist repetat pe tot parcursul concertului.

Dacă credeți că ascultarea muzicii în sala de concert este singura modalitate de a vă bucura de muzică live, gândiți-vă din nou. Pentru unii oameni, ascultarea albumului lor într-un cadru de concert este mult mai împlinitor.

Îmi place când ajung să văd trupele mele preferate interpretând melodiile mele preferate live și îmi place să le cânt la chitară în fața unui public.

Ascultarea albumului tău preferat într-un cadru de concert te va ajuta să apreciezi și mai mult decât înainte ceea ce artiștii au pus în el și cum și-au creat melodiile pentru a se potrivi cel mai bine cu atmosfera unui eveniment live.

Mă bucur să vă prezint noul meu album într-un concert exclusiv. Sper să vă placă la fel de mult cum am făcut-o eu.

Cred că ar trebui să ne ascultăm albumul muzical în concert și nu doar printr-un difuzor sau căști.

Precomandă album muzical

Albumele de precomandă devin din ce în ce mai populare odată cu creșterea serviciilor de streaming.

Precomenzile sunt o modalitate excelentă pentru artiști de a genera venituri înainte de apariția albumului lor. Pentru consumatori, este o modalitate de a se asigura că au acces la album atunci când acesta este lansat.

Există multe utilizări diferite pentru precomandarea albumelor, inclusiv posibilitatea de a previzualiza melodiile înainte de cumpărare, de a cumpăra copii digitale ale single-urilor sau de albume întregi, de a lansa produse exclusive și chiar de a obține reduceri dacă sunteți suficient de rapid!

Când un album este precomandat, fanii urmăresc progresul albumului și se așteaptă la un produs de înaltă calitate. Precomenzile ajută la marketing și publicitate pentru o lansare viitoare.

Albumele muzicale sunt întotdeauna un subiect fierbinte care necesită mult marketing costisitor pentru a avea succes. Pentru a se asigura că compania primește cât mai mult posibil din investiția lor, vor folosi precomenzi pentru a se asigura că ajung la cât mai mulți oameni înainte de data lansării.

Precomenzile ajută la marketing și publicitate pentru o lansare viitoare, dar este important să se cântărească acest lucru cu alte opțiuni, cum ar fi streaming și descărcări digitale.

O precomandă este o formă de rezervă în care fanii muzicii cumpără un album, chiar înainte de a fi lansat, pentru a-l obține la un preț mai ieftin. Este disponibil pentru achiziție digitală sau fizică și se poate face pe site-ul artistului.

Potrivit raportului de la jumătatea anului 2018 al Nielsen Music, veniturile din precomandă pentru albume au continuat să câștige un avânt cu venituri de 1,4 miliarde de dolari între ianuarie și iunie 2018 – în creștere cu 4% față de anul trecut.

Precomenzile oferă artiștilor mai mult timp pentru a comercializa albumul și pentru a genera mai multe venituri decât ar obține altfel dacă ar fi lansat la o dată tradițională de lansare.